TERMENI ȘI CONDIȚII DE UTILIZARE

1. DEFINIȚII ȘI TERMENI

Silvarom Baia Mare – Societatea SC SILVAROM BAIA MARE SRL, cu sediul social în Bd. Independentei nr. 64, loc. Baia Mare, Jud. Maramureș, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J24/108/2002, cod fiscal RO 14485828, capital social 50000 ron.

 

Vânzător– Silvarom Baia Mare

Sitewww.premiamob.ro și subdomeniile acestuia

Cumpărător- persoană fizică/ persoană juridică sau orice entitate juridică care își face cont în Site și emite o Comandă.

Utilizator – orice persoană fizică/juridică înregistrată pe Site , care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, și-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din secțiunea Termeni și Condiții Generale.

Client – persoană fizică / persoană juridică care are sau obține acces la CONȚINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispoziție de către Silvarom Baia Mare (electronic, telefonic, etc) sau în baza unui acord de utilizare existent între Silvarom Baia Mare și acesta și care necesită crearea și utilizarea unui CONT.

Bunuri și Servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele și serviciile menționate în Comandă, care urmează a fi furnizate de către Vânzător, Cumpărătorului ca urmare a Contractului încheiat.

Comandă- un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Cumpărător prin care Vânzătorul este de acord să livreze Bunurile și Serviciile și Cumpărătorul este de acord să primească aceste Bunuri și Servicii și să facă plata acestora.

Campanie – acțiunea de a expune în scop comercial, un număr finit de Bunuri și/sau Servicii având un stoc limitat și predefinit, pentru o perioadă de timp stabilită de Vânzător.

Cont – secțiunea din Site formată dintr-o adresă de e-mail și o parolă care permite Cumpărătorului transmiterea Comenzii și care conține informații despre Client/Cumpărător și istoricul Cumpărătorului în Site (Comenzi, facturi fiscale, garanții Bunuri, etc.).

Contract - reprezintă contractul la distanță conform definiției cuprinse în OUG 34 din 4 iunie 2014, încheiat între Vânzător și Cumpărător, fără prezența fizică simultană a Vânzătorului și a Cumpărătorului.

Continut
•  toate informațiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament  electronic;
•  conținutul oricărui e-mail trimis Cumpărătorilor de către Vânzător prin mijloace electronice și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
•  orice informație comunicată prin orice mijloc de către un angajat/colaborator al Vânzătorului, Cumpărătorului, conform informațiilor de contactare, specificate sau nu de către acesta;

•  informații legate de Bunurile și/sau Serviciile și/sau tarifele practicate de Vânzător într-o anumită perioadă;
•  informații legate de Bunurile și/sau Serviciile și/sau tarifele practicate de către un terț cu care Vânzătorul are încheiate contracte de parteneriat, într-o anumită perioadă;
•  date referitoare la Vânzător, sau alte date privilegiate ale acestuia.

Drepturi de proprietate Intelectuală (în cele ce urmează DPI) - toate drepturile materiale cum ar fi know-how, dreptul de autor și drepturi în natură de autor, drepturile de bază de date, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, mărci înregistrate și înregistrări ale numelor de domenii pentru oricare din cele de mai sus.

Review – o evaluare scrisă de către deținătorul sau beneficiarul unui produs sau serviciu, evaluare redactată pe baza experienței personale și capacității acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune dacă produsul sau serviciul respectă sau nu specificațiile menționate de către producător.

Rating – modalitate de exprimare a gradului de satisfacție a unui Utilizator/Client/Cumpărător fata de un produs. Rating-ul se exprimă sub formă de stele, fiecare produs putând primi un punctaj de la o stea, la cinci stele. Acest grad de satisfacție va fi asociat întotdeauna review-ului scris de Utilizator/Client/Cumpărător asupra unui produs sau serviciu.

Comentariu – apreciere sau observație cu scop critic, pe marginea unui Review sau a unui alt comentariu.

Intrebare – formula de adresare către alți Utilizatori/Clienți/Cumpărători cu scopul de a obține informații despre produsele sau serviciile din pagina respectiva.

Raspuns – informație scrisă care este transmisă Utilizatorului/Clientului/Cumpărătorului care a adresat o întrebare în Site, în pagina unui anumit produs. Răspunsul reprezintă o explicație oferită de un Utilizator/Client/Cumpărător unui alt Utilizator/Client/Cumpărător în cadrul unei discuții.

Document – prezentele Termene și Condiții.

Newsletter – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv poșta electronică (e-mail, SMS) asupra Bunurilor și Serviciilor și/sau a promoțiilor desfășurate de Vânzător într-o anumită perioadă, fără niciun angajament din partea Vânzătorului cu referire la informațiile conținute de acesta.

Tranzacție – încasarea sau rambursarea unei sume rezultată din vânzarea unui Bun și/sau Serviciu de către Silvarom Baia Mare, Cumpărătorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de către Vânzător, indiferent de modalitatea de livrare.

Specificații - toate specificațiile și/sau descrierile Bunurilor și Serviciilor așa cum sunt precizate în Comandă.

 

2. GENERAL

 

Acceptarea Termenilor si Conditiilor se confirma prin bifarea checkboxului corespunzator din site si/sau prin trimiterea Comenzii si/sau prin efectuarea unei plati online.

Informațiile furnizate către S.C. Silvarom Baia Mare S.R.L. sunt folosite numai în scopul pentru care au fost introduse (efectuarea comenzilor), conform legilor în vigoare. S.C. Silvarom Baia Mare S.R.L. nu furnizează adresa dumneavoastră de e-mail unor terți, nu încureajază spam-ul și nu face publice datele furnizate de clienții săi fără acordul explicit al acestora. Orice utilizator are posibilitatea să șteargă din baza de date adresa de e-mail furnizată.

Toate prețurile afișate pe site sunt exprimate în RON și includ TVA (19%). Datorită volumului mare de informații și a condițiilor impuse de către furnizori, caracteristicile și disponibilitatea produselor prezentate în acest site se pot schimba fără o notificare prealabilă.

Discount-urile, reducerile și promoțiile nu sunt cumulative. Se păstrează întotdeauna reducerea cu valoarea cea mai mare.

Pentru achiziționarea produselor se solicita achitarea unui avans de 30% din valoarea produsului.

Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt specificate în comandă. S.C. Silvarom Baia Mare S.R.L. va emite către Cumpărător o factură pentru Bunurile și serviciile livrate, obligația Cumpărătorului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform legislației în vigoare.

Ne rezervăm dreptul de a anula comenzile incomplete sau făcute fără informații de bază (de exemplu: nume cumpărător, telefon de contact, adresa de email, adresa de livrare, adresa de facturare, modalitate de plată).

În cazul în care un produs este listat cu un preț incorect sau cu informații incorecte din cauza unor erori tipografice sau erori în stabilirea prețurilor sau informațiile despre produs primite de la furnizori, ne rezervăm dreptul de a refuza sau anula orice comandă plasată pentru produsele ce prezintă eroare. Vom avea dreptul de a refuza sau anula orice comandă chiar dacă aceasta a fost platită în prealabil. În acest caz banii vor fi returnați în cel mai scurt timp.

Ne rezervăm dreptul de a modifica discounturile, reducerile și promoțiile fără o notificare prealabilă.

Produsele comercializate prin intermediul www.premiamob.ro sunt noi, comercializate în ambalaj propriu sau resigilate ( în acest caz este menționat foarte clar motivul pentru care produsul a fost resigilat ) iar în momentul livrării sunt însoțite de factură fiscală și certificat de garanție.

S.C. Silvarom Baia Mare S.R.L. își rezervă dreptul de refuza colaborarea cu clienții ce manifestă comportament și limbaj neadecvat (agresiv, licențios etc.) sau au în istoricul comenzilor livrari refuzate.

S.C. Silvarom Baia Mare S.R.L. își rezervă dreptul de a modifica atât conținutul, cât și structura site-ului în orice moment și fără nevoie de preaviz.


Produsele comercializate de www.premiamob.ro se pot livra numai în baza unei comenzi online sau în magazinele Silvarom Baia Mare. Comanda online nu presupune rezervarea produselor. Comenzile online vor fi onorate în ordinea cronologică în care au fost înregistrate de către sistem. O comandă care conține un produs cu statusul: În Stoc, nu poate fi onorată în cazul în care pe același produs a fost înregistrată o altă comandă înaintea ei din punct de vedere cronologic și ulterior confirmată, astfel stocul epuizându-se.

 

3. POLITICA DE VÂNZARE ONLINE

 

Accesul în vederea efectuării unei Comenzii îi este permis oricărui Client/Cumpărător.
Pentru motive justificate Silvarom Baia Mare își rezervă dreptul de a restricționa accesul Clientului/Cumpărătorului în vederea efectuării unei Comenzi și/sau la unele din modalitățile de plată acceptate, în cazul în care consideră că în baza conduitei sau a activității Clientului/Cumpărătorului pe Site, acțiunile acestuia ar putea prejudicia în vreun fel Silvarom Baia Mare. În oricare dintre aceste cazuri, Clientul/Cumpărătorul se poate adresa Departamentului de Relații cu Clienții al Silvarom Baia Mare pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea măsurilor sus menționate.

Comunicarea cu Vânzătorul se poate realiza prin interacțiunea directă cu acesta sau prin adresele menționate la secțiunea “contact” din Site. Vânzătorul are libertatea de a gestiona informațiile primite fără a fi nevoit să aducă justificări pentru aceasta.

Silvarom Baia Mare poate publica pe Site informații despre Bunuri și/sau Servicii și/sau promoții practicate de către acesta sau de către oricare alt terț cu care Silvarom Baia Mare are incheiate contracte de parteneriat, într-o anumită perioadă de timp și în limita stocului disponibil.

Toate tarifele aferente Bunurilor și/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate în lei (RON) și includ T.V.A.

În cazul plăților online Vânzătorul nu este/nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumpărător, incluzând dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia diferă de RON. Responsabilitatea pentru această acțiune o poartă numai Cumpărătorul.

Toate informațiile folosite pentru descrierea Bunurilor și/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentări multimedia / etc.) nu reprezintă o obligație contractuală din partea Vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

 

4. DOCUMENTE CONTRACTUALE

 

Comanda este alcătuită astfel:

  1. Comanda (impreună cu mențiunile clare asupra datelor de livrare și facturare) și condițiile sale specifice;
  2. Specificațiile Cumpărătorului (acolo unde este cazul);

Notificarea primită de către Cumpărător, după efectuarea Comenzii are rol de informare și nu reprezintă acceptarea Comenzii. Această notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.

Dacă Vânzătorul confirmă comanda, acest lucru va implica din partea Cumpărătorului o acceptare completă a termenilor și condițiilor comenzii. Acceptarea comenzii de către Vânzător se consideră finalizată atunci când există o confirmare verbală sau electronică din partea Vânzătorului către Cumpărător, fără a necesita o confirmare de primire din partea Cumpărătorului.
Prezentul Contract intră în vigoare la confirmarea comenzii de către Vânzător. Confirmarea se face telefonic, electronic sau verbal. Termenii și condițiile generale de vânzare vor sta la baza Contractului astfel încheiat, în completarea acestora fiind Certificatul de Garanție emis de către S.C. Silvarom Baia Mare S.R.L. sau un furnizor al acesteia.

Contractul se consideră încheiat între Vânzător și Cumpărător în momentul primirii de către Cumpărător de la Vânzător, prin intermediul postei electronice și/sau SMS a notificării de expediere a Comenzii.

 

5. COMANDA

 

Clientul/Cumpărătorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor și/sau Serviciilor dorite în coșul de cumpărături, urmând a finaliza Comanda efectuând plata prin una dintre modalitățile indicate expres. Odată adăugat în coșul de cumpărături, un Bun și/sau un Serviciu este disponibil pentru achiziție în masura în care există stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Bun/Serviciu în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării Comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automată a Bunului/Serviciului.

Prin finalizarea Comenzii Cumpărătorul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării Comenzii.

Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul consimte că Vânzătorul poate să îl contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vânzător, în orice situație în care este necesară contactarea Cumpărătorului.

Vânzătorul poate anula Comanda efectuată de către Cumpărător, în urma unei notificări prealabile adresate Cumpărătorului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:
- neacceptarea de către banca emitentă a cardului Cumpărătorului, a tranzacției, în cazul plății online;
-invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de Silvarom Baia Mare, în cazul plății online;
- datele furnizate de către Client/Cumpărător, pe Site sunt incomplete și/sau incorecte;

 

În cazul în care Clientul/Cumpărătorul solicită retragerea din Contract în cadrul termenului legal de retragere din contract, in cazul în care Comanda este achitată, Vânzătorul va rambursa suma în maxim 14 (paisprezece) zile de la data informării Vânzătorului de către Cumpărător asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnată prin virament bancar in contul bancar indicat de client.

In cazul în care un Bun și/sau Serviciu comandat de către Cumpărător, nu poate fi livrat de către Vânzător, acesta din urmă va informa Clientul/Cumpărătorul asupra acestui fapt și va returna în contul Cumpărătorului contravaloarea Bunului și/sau Serviciului, în termen de maxim 7 (șapte) zile de la data la care Vânzătorul a luat la cunoștință acest fapt sau de la data la care Cumpărătorul și-a exprimat în mod expres intenția de reziliere a Contractului.

 

6. DREPTURI DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ

 

Conținutul site-ului www.premiamob.ro, astfel cum este definit în preambul - texte, imagini, grafică web, scripturi, programe, baze de date, precum și materialele ce fac obiectul comunicărilor prin email - aparține S.C. Silvarom Baia Mare S.R.L., fiind protejat de legea drepturilor de autor și cea a drepturilor de proprietate intelectuală și industrială.

Clientului/Cumpărătorului nu îi este permisă copierea, distribuirea, publicarea, transferul către terțe părți, modificarea și/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricărui Conținut în orice alt context decât cel original intenționat de Silvarom Baia Mare, includerea oricărui Conținut în afara Site-ului, îndepărtarea însemnelor care semnifică dreptul de autor al Silvarom Baia Mare asupra Conținutului precum și participarea la transferul, vânzarea, distribuția unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afișarea Conținutului, decât cu acordul scris expres al Silvarom Baia Mare.

Clientul/Cumpărătorul poate copia, transfera și/sau utiliza Conținut numai în scopuri personale sau non-comerciale, numai în cazul în care acestea nu intră în conflict cu prevederile Documentului.

Utilizarea sau reproducerea oricăror elemente din cele enumerate mai sus, fără acordul scris prealabil al S.C. Silvarom Baia Mare S.R.L., se pedepsește conform legilor în vigoare.

Orice încercare de orice natură de modificare a imaginii și informațiilor din prezentul site www.premiamob.ro.ro, cu excepția deținătorului său legal - S.C. Silvarom Baia Mare S.R.L., fără acordul prealabil al S.C. Silvarom Baia Mare S.R.L., dă dreptul unilateral și neechivoc că S.C. Silvarom Baia Mare S.R.L. să facă uz de toate prerogativele sale de a se adresa instanțelor legal competente pentru sancționarea acestor fapte.

Este interzisă orice utilizare a Conținutului în alte scopuri decât cele permise expres prin prezentul Document sau de acordul de utilizare care îl însoțește, în cazul în care acesta există.

 

7. DREPTURILE ȘI OBLIGAȚIILE VÂNZĂTORULUI S.C. SILVAROM BAIA MARE S.R.L.

 

Vânzătorul își va utiliza cunoștințele sale profesionale și tehnice pentru a atinge rezultatul stipulat în comandă și va livra bunurile și serviciile care îndeplinesc cerințele, nevoile și specificațiile cumpărătorului;

Informațiile prezentate pe site-urile vânzătorului au caracter informativ și pot fi modificate de către vânzător, fără o anunțare prealabilă. De asemenea, din considerente legate de spațiu și coerența structurii informației, descrierile produselor pot fi incomplete, însă vânzatorul face eforturi de a prezenta informațiile cele mai relevante, pentru că produsul să fie utilizat în parametrii pentru care a fost achiziționat. Imaginile produselor de asemenea au caracter informativ și pot exista diferențe între acestea și produs;

Comunicarea cu magazinul - se poate face prin interacțiunea cu acesta, postarea opiniilor vizavi de produse sau comunicarea prin adresele menționate la secțiunea "Contact". Vor fi excluse din site sau ignorate, păreri sau adresări ce conțin injurii sau un limbaj neadecvat. Vânzătorul are libertatea de a gestiona informațiile primite fără a fi nevoit să aducă justificări pentru aceasta.

S.C. Silvarom Baia Mare S.R.L. poate cesiona și/sau subcontracta o terță parte pentru servicii ce țin de onorarea comenzii, cu informarea Cumpărătorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vânzătorul va fi întotdeauna responsabil față de Cumpărător pentru toate obligațiile contractuale (alegerea companiei care va efectua livrarea).

 

8. LIVRAREA BUNURILOR

 

Vânzătorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor și va asigura transmiterea documentelor însoțitoare.

Vânzătorul va efectua livrarea Bunurilor și Serviciilor numai pe teritoriul României.

Livrarea este gratuită pentru comenzi mai mari de 300 Ron ( Excepție fac localitățile aflate în afara razei de acoperire a agentiei de curierat, pentru care se percepe un cost de transport, cost calculat în funcție de numărul de kilometri suplimentari. Acest cost va fi transmis clientului telefonic sau prin e-mail.)

Pentru comenzi mai mici de 300 Ron, se percepe un cost fix de transport de 30 Ron. La acest cost fix de 30 Ron se adaugă costul fix perceput de agenția de curierat pe kilometrii suplimentari în cazul în care localitatea de livrare nu se află în raza de acțiune a agenției de curierat

 

9. ACCEPTAREA

 

Acceptarea va fi facută atunci când bunurile și serviciile sunt conforme cu caracteristicile tehnice mentionate în comandă. În cazul în care cumpărătorul descoperă că produsele livrate sau serviciile furnizate nu sunt conforme specificațiilor tehnice, atunci vânzătorul va aduce la conformitate produsele și serviciile. De asemenea, pentru produsele vândute și livrate de S.C. Silvarom Baia Mare S.R.L., prin intermediul site-ului www.premiamob.ro, Cumpărătorul beneficiază de returul produselor în 14 zile.  In caz de retur al produsului, clientul are obligația să sesizeze în scris pe adresa de email contact@premiamob.ro orice defectare sau lipsa a componentelor produse în termen de maxim 5 zile de la recepționarea produselor. În momentul în care clientul recepționează produsul, acest are obligația să verifice integritatea ambalajului coletului în prezența agentului de curierat. Dacă coletul este deteriorat la livrare, clientul are obligația de a refuza primirea acestuia și de a specifica în comentariile procesului verbal încheiat cu agentul curier starea coletului în momentul livrarii.

Clientul are obligația să verifice integritatea fiecărui element înainte de asamblare și să nu asambleze produsul în cazul în care constată defecte ale produsului sau elementelor din produs. Asamblarea produsului în aceste condiții, atrage după sine pierderea garanției.

 

10. GARANȚIA PRODUSELOR

 

Toate produsele comercializate de către site-ul www.premiamob.ro, beneficiază de condiții de garanție conform legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor. Produsele sunt noi, în ambalaj propriu și provin din surse autorizate de fiecare producător în parte. Unele dintre produse s-ar putea să fie trecute în categoria de produse resigilate, în pagina de prezentare a fiecărui produs fiind trecut explicit motivul resigilării produsului.

Toate produsele vandute si livrate sunt insote de certificatul de garanție emis direct de S.C. Silvarom Baia Mare S.R.L. Certificatul de garanție conține instruncțiunile generale de utilizare și condițiile de garanție.

Lipsa certificatului de garanție al produsului trebuie semnalată in maxim 48 ore de la receptia marfii, pe adresa contact@premiamob.ro. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.

Cumpărătorul are obligația de a păstra certificatul de garanție și factura fiscală. În cazul apariției unei defecțiuni, conform Legii nr. 449/2003, certificatul de garanție este singurul document care atestă dreptul la garanție și care va fi prezentat împreună cu factura fiscală și dovada plății (chitanța, bon fiscal etc.). Pierderea certificatului de garanție determină anularea garanției Bunului sau Serviciului.

Garanția Bunurilor, care beneficiază de Certificatul de Garanție emis de S.C. Silvarom Baia Mare S.R.L., se solutionează la sediul societății str. Independentei nr. 64, loc. Baia Mare, jud Maramures.

Condițile de garanție sunt în conformitate cu O.G. 21/1992, Legea 449/2003 si O.G. 174/2008.

Pentru orice categorie de produse sunt strict interzise:

-asamblarea produsului în cazul în care se constată deteriorarea unui element sau a produsului în sine;

- dezambalarea folosind obiecte tăioase sau dure;

- tăierea sau zgârierea materialelor;

- frecarea de alte suprafețe sau cu substanțe (soluții de curățare) abrazive;

- folosirea sau păstrarea produselor în medii umede sau la temperaturi sub 0 grade Celsius precum și în medii cu variații de temperatură;

- așezarea produsului lângă surse de căldură (distanța de gardă este de 1m) în afară mobilierului de bucătărie proiectat în acest scop;

- folosirea produselor de curățare care conțin acizi, petrol, gaz, detergenți, solvenți chimici sau alcool (orice soluție trebuie încercată întâi pe o suprafață mică, ascunsă);

- dehidratarea pielii (fără hidratare pielea se usucă și crapă);

- udarea produselor (curățați cu o cârpă ușor umezită într-o soluție de apă cu săpun -50% apă, 50% săpun lichid pH neutru - apoi ștergeți imediat cu o cârpă uscată);

- împingerea mobilierului (mobilierul demontabil trebuie demontat);

- roluirea, îndoirea sau curbarea saltelelor la transport și manipulare;

- folosirea mobilierului în alt scop decât cel pentru care a fost proiectat.

Solutionarea garantiei se face in maxim 15 zile calendaristice.

 

POLITICA DE RETURNARE

 

Conform legislatiei din Romania puteți să returnați produsele cumpărate de pe www.premiamob.ro în termen de 14 zile calendaristice de la primirea lor, fără a fi nevoit să justifice decizia de returnare și fără a suporta alte costuri decat costurile directe de returnare a produselor, conform Ordonentei Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii.

Clientul trebuie să solicite în scris, formularul de retur prin e-mail la adresa: contact@premiamob.ro. Vă rugăm să tipăriți acest formular și să îl lipiți pe coletul returnat (ar fi preferabil să fie pus într-un plic pentru protecție la transport).

Costul de retur este egal cu cel pe care Silvarom Baia Mare il plateste catre agentia de curierat.

Termenul de răspuns pentru cererile de retur este de 3 zile lucrătoare, din momentul înregistrării.

 

CONDIȚIILE GENERALE DE RETURNARE

 

Produsele trebuie returnate în starea de produs nou și însoțite de toate accesoriile (inclusiv feroneria), documentele originale (factură fiscală, bon fiscal, fişă tehnică, manual de utilizare, certificat de garanţie), bine ambalate şi protejate la transport.

Dacă produsul returnat este deteriorat, are pete, prezintă urme de montaj, uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, şocuri mecanice, este murdar sau are feroneria lipsă și nu poate fi revândut ca și produs nou, se va percepe o taxă pentru a acoperi diferenţa de preț dintre un produs nou și un produs deja utilizat.

Returnarea banilor se va face în termen de maxim 14 zile de la data anunțării deciziei de returnare, în contul bancar oferit de către client în formularul de returnare.

Atenţie: Dacă aţi cumparat mai multe produse de acelaşi fel şi doriţi să le returnaţi pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul de produse le putem accepta doar dacă sunt sigilate.

 

VERIFICAREA PRODUSELOR

 

La primirea coletului, vă rugăm verificaţi integritatea ambalajului. În cazul în care coletele prezintă ambalajul deteriorat în momentul recepționării acestora este obligatoriu încheierea unui Proces Verbal cu agenții firmei de curierat, în care să se constate livrarea cu ambalaj deteriorat sau să se refuze primirea conform specificatiilor facute in punctul 13.

În cazul produselor care au afișate în pagina de produs opțiunea “deschidere colet la livrare”, este obligatorie verificarea completă a produselor în momentul livrării. Pentru aceste produse semnarea documentelor de transport implică acceptarea acestora și a calității lor. Orice reclamații ulterioare cu privire la eventuale deteriorari ale produselor datorită transportului, sunt nule.

 

RETURUL PRODUSELOR CU DEFECT

 

În situația în care comanda dumneavoastră conţine mai multe produse, și doar unele dintre acestea prezintă defecte, dacă doriţi să returnați toată comanda, se va percepe taxa de retur în conformitate cu termenii și condițiile prezentului regulament.

Dacă returnați un produs care prezintă un defect de fabricație sau un defect care a survenit în urma transportului, acesta trebuie să fie returnat exact în aceleași condiții ca și restul produselor care fac obiectul prezentului regulament (excepție taxa de retur).

Dacă produsul returnat prezintă orice alte defecte față de cele sesizate în formularul de retur (exemplu: are pete, prezintă urme de montaj, uzură sau folosire excesivă, zgarieturi, ciobituri, lovituri, şocuri mecanice, este murdar sau are feroneria lipsă), ne rezervăm dreptul de a percepe o taxă pentru a acoperi defectele suplimentare aduse produselor sau în cazul în care este într-o stare ce nu ne permite re-comercializarea lui ne rezervăm dreptul de a refuza produsul.

Atenție: Produsele ale căror defecte sunt constatate după o perioadă de timp mai mare decât termenul de returnare ,nu mai pot fi returnate. În această situaţie defectele semnalate vor fi soluţionate în conformitate cu termenii şi condiţiile înscrise în Certificatul de Garanție al produselor.

Responsabilitatea privind integritatea produselor pe durata transportului produselor retur, cade în sarcina clientului:

Consumatorul este responsabil doar în ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor, conform articolului 14 , alineatul 3 din Ordonanța de urgență nr. 34/2014.

*La recepția produsului returnat se întocmește un proces verbal de constatare și se fac fotografii pentru a putea face dovada diminuării valorii produselor (dacă este cazul).

 

RECOMANDĂRI DE AMBALARE

 

Pentru a proteja produsul pe durata transportului va recomandam să țineți cont de următoarele indicații de ambalare:

Vă recomandăm ambalarea produselor din această categorie în cutii de carton și protejarea suplimentară a acestora la exterior în folie cu bule. Peste această folie, ca măsură suplimentară de protecție, folosiți banda adezivă pentru ambalaj– scotch.

 

11. FORȚĂ MAJORĂ

 

Nici una din părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat.

Daca în termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu încetează fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea deplina drept a Contractului fără ca vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte alte daune-interese.

 

12. LEGEA APLICABILĂ

 

Prezentul contract este supus legii române. Eventualele litigii apărute între Silvarom Baia Mare și Clienți/Cumpărători se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente din Municipiul Baia-Mare.